varmt

                   Hallo, ♥. har varit sämt på att uppdatera med min mobil har dampat både igår och idag.
                   tänkte bara berätta lite om dagarna, i måndags var jag som sakt på fotboll, haha det 
                   var grymt kul ! satt bland alla gaisare också haha pinsamt, är ju ifkare såklart :) 
                   matchen slutade iallafall 1-1 vilket var segt.. 
                   igår hände inget speciellt, var hemma hela eftermiddagen och chillade i solen, omg 
                   vädret är så underbart ! blir vattnet lite varmare så att man kan bada är det perfekt.
                   idag, har skolan varit helt okej inte så speciellt tröga lektioner, men fan vad varmt !
                   nu har jag solat hela eftermiddagen, ska börja lite på engelska snart, och sen blir det 
                   grillat och svenska jordgubbar haha fan vad gott :D     
                   bloggar senare tror jag, puss & kram hanna ♥

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0