Nice weather

nu har hanna fixat lite med designen som ni kanske ser, och jag har fixat lite nya kategorier, kommer komma fler sen antaglien men har dom så länge.
Idag när jag kom hem så bytte jag om till bikini och shorts, satte mig ute i solen och pluggade lite. Ska gå ut en stund till nu och bara sola, orkar inte plugga mer och är typ klar.
Hade egentligen tänkt sluta blogga helt ett tag efter att jag tog en paus på min förra av en anledning jag inte behöver gå in på här haha. Men det är kul att köra lite igen med en kompis den här gången, det blir bättre uppdatering också! Men nu ska jag gå ut och passa på att sola nu när det är värsta sommarvärmen ute!
kram erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0