summmerrrrr

hollaaa :)
 
sov 12 timmar i nattt, så skönt. Vaknade halv två och hade inte tänkt göra nåt särskilt idag men sen ringer malin goingen och vi gick ner till båtbryggan och hon hade med sej ben & jerry glass, ohmy va gott ♥
vi var där några timmar, jättegött väder , solade men badade inte för det var sjukt kallt i vattnet.. kom hem för en timme sen typ, och måste städa nu, men ska kolla top model om en kvart haha..
 
just det, kom på att jag kan lägga upp lite nya bilder eftersom instagram finns på datan oxå ju (webstagram) så jag kan gå in på min profil där och lägga in bilder därifrån här. Lägger ju upp ganska ofta nya bilder på instagram så kan blogga med dom sen då , gooodie. 
 
haha igår kollade jag på ett avsnitt av typ icarly tror jag det stavas haha, nej brukar inte kolla på det har aldrig kollat på det förut det går typ på nickelodien men one direction är ju med i ett avsnitt och hahah gud jag dör så sjukt söta är dom. Haha dock inga grymma skådespelare precis men det var det som gjorde det så gulligt, skrattade asmycket typ varje gång dom var med, looove ♥
 
/erica
 
                                                                                          
jag & malin idag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0