Spanien

Hej bloggen. ♥
kom hem rätt så sent igår så orkade inte blogga precis, hade iallafall en grymt rolig dag/kväll med Sofie, Sarah och Felicia som jag mest va med :) synt bara att vädret va kast.. regnade hela tiden -
Haha lyckad dag iallafall :)
idag vet jag inte riktigt vad jag har gjort, varit ute för det mesta. solat typ.
imorgon blir det nog att packa lite, nästa vecka ska jag tillbringa några dagar på min farbrors land.. som ligger typ brevid kusinernas, men eftersom inte dom kommer vara där då- blir jag helt forever alone :( haha..
sen veckan efter det blir det ju mallorca, woho 10 dagar kvar.
 
nu ska jag kolla på fotboll, tror det är spanien som spelar. hejaaa.
puss hanna ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0