planer

hej där, va ett tag sen igeen,men men
 
inte långt tid kvar tills jag åker nu, typ 11 dagar yeah! :)
tänkte berätta lite om helgens planer eftersom jag inte har nåt bättre för mej just nu hihi, 
 
lördag - ska träffa celina i stan. Va ett tag sen vi träffades och hon är väldigt saknad så det kommer bli kul :D  vi ska kolla runt lite och shoppa eftersom vi båda åker snart, samma dag yeah ;)
 
söndag - träffa hanna. Vi ska antaglien till liseberg om inte vädret suger haha. Sen kommer inte vi träffas på jääääättelänge verkligen så måste träffa henne innan hon åker! :)
 
måndag - haha kör måndag också när jag ändå är igång. Då ska jag antaglien följa med malin till hennes land och vara där ett tag, kommer väll hem några dagar innan jag åker till kroatien. Kommer bli jättenajs :)
 
så kommer ha fullt upp nu och därför kommer det inte bli nån bloggning om inte appen börjar funka igen. så ni vet..
 

kram erica

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0