Börjar nu.

Tjaoo bloggen ♥
hemma nu då, har la varit rätt så bra ändå, solat slappat och ja ..
kusinen var där några dagar också så var med henne en del.
 
imorgon får jag se vad som händer, ska kanske in till stan med sandra, får se hur det blir med det annars vet jag inte ringer nog nån ska börja packa lite också ;)
blogg appen funkar ju fortfarande inte vilket jag stör mig sjukt mycket på, lägger bara upp gammla bilder för att jag inte tar med mig min kamera överallt och man måste överföra dom ..
men när jag kommer hem mallorca, blir det mycket bilder där ifrån kan ni räkna med haha .
 
nu ska jag sätta på en film , puss hanna ♥
 
mallorca förra året,haha bjuder på bilden -.- usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0