barbie girl

jaa, vi är tillbaka haha.. :)
 
nej men har saknat att blogga och pratade med hanna och vi bestämde att vi kör lite inlägg ändå även fast vi inte kan mobilblogga som är det bloggen till största del består av.
 
Har haft en jättebra första vecka av sommarlovet, så tänkte bara brätta lite snabbt om mina dagar det jag kommer ihåg osv... ;)
 
på fredagen åkte jag & hanna in till liseberg, det var kul, ganska mycket köer men bra start på lovet och kollade lite fotboll också så det var en najs dag. Haha var dock några läskiga människor när vi väntade på spårvagnen..
 
sen lördag kommer jag inte ihåg vad jag gjorde höhö men på söndagen sov jag hos malin.Vi hade askul och skypade ganska mycket med en kille som heter hugooo.:)
 
sen på måndan träffade jag och malin han i stan, haha det var kul kollade lite i affärer och fikade osv.
 
på tisdagen vaknade jag seent tror jag ,, men va med malin en stund så det var kuuul ändå :)
 
och idag har jag varit med malin och sen mötte vi upp hugo när han kom med tåget och gick runt lite och sen gick vi ner och satte oss vid bryggan ganska länge, så det var mys! :) sen gick jag hem och åt lite och träffade malin en stund till.
 
haha kände att detta blev ganska långt och kanske inte jätte intressant men men så har min första vecka varit iallafall :)  imorn blir det antaglien att träffa malin igen och sen på kvällen ska jag och hanna kanske in till mtv konsert grejen i stan och sen får vi se om malin sover här, vet inte riktigt :))
 
eftersom jag bloggar från datorn har jag inga nya bilder eller nåt så får bli några från weheartit bara..  ♥
 
Cover PhotosWelcome to my silly life.
 
kram erica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0